W związku z Zarządzeniem Wewnętrznym 23/2020 - w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID-19 wśród członków społeczności Politechniki Wrocławskiej, przygotowaliśmy dla Państwa zbiór wszystkich rozwiązań systemowych, rekomendowanych przez Władze Uczelni, do prowadzenia zajęć na odległość. W ramach korzystania z wymienionych poniżej usług, mogą Państwo liczyć na wsparcie techniczne ze strony zespołów zarządzających tymi usługami.
Narzędziami rekomendowanymi przez Uczelnię dla nauczania zdalnego są:
- Platforma ePortal (po zalogowaniu https://eportal.pwr.edu.pl/ dostępny jest kurs 'ePortal - pierwsze kroki', a w nim m.in. filmy nagrane podczas webinarów organizowanych przez Zespół e-learningu )
- Platforma ZOOM – na stronie https://zdalne.pwr.edu.pl można zapoznać się z instrukcjami/filmami szkoleniowymi
- Platforma MS Teams - https://teams.microsoft.com/
Dostępna jest strona https://zdalne.pwr.edu.pl/ na której znajdują się (i będą sukcesywnie poszerzane) informacje, instrukcje, czy odnośniki do filmów instruktażowych dla pracowników i studentów dotyczących wszystkich rekomendowanych przez Politechnikę Wrocławską narzędzi IT.
W razie wystąpienia problemów można wysyłać zgłoszenia na adres zdalne@pwr.edu.pl - HelpDesk dla rekomendowanych systemów nauczania zdalnego, gdzie grupa pracowników odpowiadać będzie na pytania pracowników i studentów.
Został uruchomiony adres e-mail sugestiezdalne@pwr.edu.pl , na który pracownicy oraz studenci mogą zgłaszać swoje pomysły, propozycje usprawnień oraz uwagi dotyczące kształcenia w trybie zdalnym.
Dla studentów została przygotowana strona www dotycząca nauczania zdalnego: https://zdalne.pwr.edu.pl/e-learning/stud.html gdzie dostępne są informacje/szkolenia/instrukcje dla nauczania zdalnego dla wszystkich rozwiązań rekomendowanych przez Politechnikę Wrocławską.