Wszelkie aktualne informacje dotyczące spraw studencki (ogłoszenia, zapisy, opłaty, organizacje studenckie, plany studiów i rozkłady, etc.) można znaleźć na stronie wydziałowej
FAQ (pytania i odpowiedzi)
W trakcie trwania korekt administracyjnych informatyk wydziałowy obsługuje na bieżąco skrzynkę mailową dedykowaną do tego celu, dlatego preferowanym kontaktem w tym czasie jest wysłanie maila z konta studenckiego.
Wszelkie niezbędne do przeprowadzenia zapisów informacje dostępne są na stronie wydziałowej w zakładce STUDENCI, są one na bieżąco aktualizowane. Dodatkowo informacje są dostępne w systemie USOSweb.
Udział w zapisach przysługuje studentowi, który nie przekroczył dopuszczalnego deficytu na dany semestr, uregulował bezwzględnie wszystkie zaległe opłaty, wnioskował o przedłużenie urlopu (dotyczy studentów urlopowanych).
Podania o zapis z innym kierunkiem podpisuje odpowiedni prodziekan kierunkowy, natomiast podanie o zapis ponad stan podpisuje prowadzący daną grupę zajęciową.
Podanie o zapis na kurs eksternistyczny musi być podpisane zarówno przez prowadzącego zajęcia jak i przez prodziekana kierunku.
W trakcie trwania zapisów portalowych i administracyjnych brak jest blokady kolizji terminów, stąd prośba o świadomy zapis i sprawdzanie czy terminy się nie nakładają. W razie stwierdzenia kolizji zapraszam na korekty portalowe lub administracyjne zgodnie z harmonogramem.
W razie merytorycznych i technicznych uwag co do zapisów i korekt wydziałowych proszę o mailowy kontakt z informatykiem wydziałowym adam.pierscinski@pwr.edu.pl